Logo DARO Narzędzia Wyposażenie warsztatówKategoria Narzędzia i sprzęt warsztatowyKategoria Naprawy blacharskieKategoria Naprawa plastikówKategoria Naprawy bez lakierowania PDR
Strona główna » Gwarancje, zwroty i reklamacje
Informacja
  • Dostawa_darmowa
Kontakt
  • DARO Narzędzia Dariusz Grabowski
  • DARO Narzędzia Dariusz Grabowski
    SKLEP: ul. Obrońców Pokoju 4
    63-600 Kępno
    NIP: 6191948166

  • E-mail:sklep@daronarzedzia.pl
  • Telefon+48 880 237 591
  • Godziny działania sklepucodziennie 8.00 - 16.00
    w soboty 9.00 - 13.00
Dodatkowe opcje przeglądania

Gwarancje, zwroty i reklamacje

Reklamacje

  1. W przypadku niezgodności towaru z umową klient powinien odesłać reklamowany towar wraz z formularzem reklamacyjnym oraz opisem niezgodności.

  2. W ciągu 14 dni od otrzymania towaru sklep ustosunkuje się do reklamacji klienta.

  3. Sklep zastrzega sobie, że różnice wynikające z technicznych ustawień komputera klienta nie będą brane pod uwagę w reklamacji.

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument zgodnie z ustawą (z dnia 30 maja 2014r.)o ochronie praw konsumenckich, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 niniejszej ustawy.

  2. Klient (konsument) ma prawo do zwrócenia nienaruszonego towaru i odstąpienia od umowy sprzedażybez podania przyczyny,w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Klient musi wysłać stosowne oświadczenie przed upływem terminu 14 dni.

  3. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną na adres e-mail sklepu.

  4. W ciągu 14 dni roboczych od odstąpienia od umowy sprzedaży właściciel sklepu zwraca klientowi zapłaconą kwotę.

    • Zwrot płatności dokona sprzedawca przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez konsumenta podczas transakcji, chyba że konsument wyraził zgodę na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało z żadnymi dodatkowymi kosztami,

    • Sprzedawca może się wstrzymać ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu.

  5. Prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy, jeżeli przedmiotem świadczenia jest rzecz wyprodukowana specjalnie według specyfikacji klienta lub służąca jego zindywidualizowanym potrzebom.

Gwarancja

  1. Sprzedawca udziela gwarancji jakości na zakupione produkty. W sytuacji, gdy jest udzielona gwarancja od producenta – zostanie taka informacja również zawarta w opisie i zostanie dołączona karta gwarancyjna do zakupionego produktu. Okres trwania gwarancji jest od 12 miesięcy do nawet 60 miesięcy.

  2. Jeżeli w opisie nie ma informacji o gwarancji od producenta, towar jest objęty gwarancją od sprzedawcy.

  3. Gwarancja od sprzedawcy trwa przez okres 24 miesięcy i 12 miesięcy dla przedsiębiorcy.

  4. Gwarancja jest udzielana na terytorium RP.

  5. Gwarancji nie podlegają towary, które są podatne na naturalne eksploatowanie. Dotyczy to również pkt. 2

  6. Nie są objęte gwarancją uszkodzenia z przyczyn zewnętrznych tj: urazy mechaniczne, uszkodzenia, zalania, zjawiska atmosferyczne, używanie niezgodne z przeznaczeniem, niepoprawne podłączenie.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl