Klient ma do wyboru płatność:
PayU – pÅ‚atnoÅ›ci internetowe,
Płatności przelewem,
PayPal,
Przelewy24,
Za pobraniem,
Płatność przy odbiorze.
Klient ma do wyboru sposób dostawy:
Przesyłka pocztowa,
Przesyłka kurierska,
Paczkomaty,
Paczka w Ruchu,
Odbiór w punkcie DPD Pickup,
Odbiór osobisty w siedzibie firmy.
Do zawarcia umowy sprzedaży między klientem a sprzedawcą dochodzi w chwili potwierdzenia przez sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji.
Po wpłynięciu zamówienia sprzedający wysyła potwierdzenie zamówienia i zaczyna je realizować. W momencie otrzymania przez klienta wiadomości e-mail zostaje zawarta umowa sprzedaży między klientem a sprzedawcą.
W chwili wyboru przez klienta:
PÅ‚atnoÅ›ci przelewem, pÅ‚atnoÅ›ci elektronicznych albo pÅ‚atnoÅ›ci kartÄ… pÅ‚atniczÄ…, klient zobowiÄ…zany jest do dokonania pÅ‚atnoÅ›ci w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
PÅ‚atnoÅ›ci za pobraniem – klient zobowiÄ…zany jest do pÅ‚atnoÅ›ci przy odbiorze przesyÅ‚ki,
PÅ‚atność gotówkÄ… przy odbiorze osobistym – klient zobowiÄ…zany jest do dokonania pÅ‚atnoÅ›ci przy odbiorze osobistym,
W sytuacji, gdy zamówienie zawiera produkty o różnym czasie dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. W tym przypadku klient ma prawo zdecydować, czy chce przesyłkę otrzymać częściami (z ew. dopłatą), czy poczeka na skompletowanie i doręczenie wszystkich produktów.
Czas realizacji zamówienia liczy się od:
W przypadku pÅ‚atnoÅ›ci przelewem, pÅ‚atnoÅ›ci elektroniczne lub kartÄ… pÅ‚atniczÄ… – od dnia zaksiÄ™gowania przelewu od klienta,
W przypadku pÅ‚atnoÅ›ci za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
W przypadku odbioru osobistego – od informacji udzielonej przez sprzedawcÄ™.
Dostawa produktów odbywa się na terenie Polski. Jest też możliwość ustalenia kosztów wysyłki do innych krajów i zrealizowanie takiej wysyłki do danego kraju.